Subject: Vs: Vereülekandest - Eesti Ekspress
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: "Karoliina Hindre" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 13:37:24 +0300

Saatja: Karoliina Hindre <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 19. mai 2025 11:01
Adressaat: Kristi Sarap <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Carmen Katariina Sikk
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vereülekandest - Eesti Ekspress

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Plaanime sel nädalal Ekspressi sahinate rubriigis kirjutada mullusest
juhtumist, kus veri valele patsiendile üle kanti, kuid õnneks veregrupp
kattus. Juhtum leidis mainimist ka ravimiameti koondaruandes
<https://adr.rik.ee/som/dokument/17014375> .

Täpsemalt kirjutatakse aruandes: “Haigla osakonnas kanti veri üle valele
patsiendile ning juhuslikult üle kantud veregrupp sobis. Kõrvaltoimet ei
tekkinud.”

Sellega seoses uurin teilt, kuidas mullune olukord lahenes? Kuidas haigla
reageeris? Uurin ka, kas patsienti juhtunust teavitati?

Parimat
Karoliina Hindre
Eesti Ekspressi veebi- ja uudistejuht
5569 0661